Saturday, August 8, 2009

The Night God Screamed (1971)

(click scan for bigger size)

I watched THE NIGHT GOD SCREAMED last night and what a terrific horror movie this is. Truly creepy. Unfortunately, it's not released on DVD so you'll have to find an old video tape (or get a dvdr from someone). Filed either in the "Invasion" section or "Manson inspired" section. :D

Thanks to Caspar Vang of Uncut.dk for selling a huge part of his collection which means I'm now the happy owner of THE NIGHT GOD SCREAMED on Danish ex-rental. The scan comes courtesy of Diabolik.

4 comments:

  1. My sidebar will get more attention than my posts. It becomes sort of a slide show, awesome.

    ReplyDelete
  2. Well, it IS a nice sidebar you've got. ;-)

    ReplyDelete
  3. Jeg må indrømme, jeg er lidt misundelig på dine VHS-perler.

    Smed det meste af min enorme VHS-samling ud, bl.a. grundet de nye DVD-tider, pladsmangel, irritation over den gamle teknologi og problemet med at skaffe ordentlige afspillere osv. osv.

    Jeg begynder at fortryde ...

    ReplyDelete
  4. Ja, det kan jeg sørme godt forstå, du ærgrer dig over. Dén der er nu en nyerhvervelse; Caspar Vang var så venlig at sælge ud af samlingen for små to uger siden. :-)

    ReplyDelete